2010. augusztus 15., vasárnap

Öröm

Köszönöm Nektek,hogy nézitek a blogomat! Még tanulnom kell ezt a nagy nyilvánosságot, nem az én közegem.
Először Tündi vett fel, amikor még csak az első képek voltak fent. Nagyon örültem, de azt gondoltam, csak véletlen lehetett. Nem akartam csalódást okozni neki, ezért, ha lassan is, de én is próbáltam feltenni képeket. A lánykám nem volt itthon, telefonos segítséget kellett kérnem tőle.
Már nagyon régóta - elejétől- olvasom a NLC "Gyöngyök" topikját. Eleinte nem tudtam lementeni a mintákat, majd ész nélkül mindent. Sajnos, igy nem tudom kié a köszönet.
Sok blogban bámulom a csodákat, amit én is szeretnék elérni. Az első lökést az aktív fűzéshez a Kreatív ötletház tanfolyamai adták. Szilvi türelmesen magyarázta nekem, hogy kell " mellé ölteni", mert zavaromban még azt is elfelejtettem amit tudtam.
Aztán úgy döntöttem, hogy nem fogom nézegetni a mintákat, hanem leülök és megpróbálom. Nem tudok még bonyolultabb mintát képről alkotni, de az egyszerűbb már megy.
Mégegyszer köszönöm Tündinek, Horimarikának és RaMarynak, hogy figyeltek rám !!!

Jutka

2 megjegyzés:

  1. Én örömmel figyellek, mert szép munkákat látok! Hajrá!!! Én sem régen csinálom, de ha segítség kell írjál nyugodtan (legfeljebb együtt keressük a megoldást :o))) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nekem is jól esett a figyelés, támogatás! És ma is. Igazán inspirál, ha reagáltok, kritizáltok, ötletet adtok vagy adhatok. Szerintem ez a gyöngyös csapat itt a virtuális világban szuper! És imádok másoknál körbenézni! Nagyon várom, hogy ki leszel egy év múlva!!! Csak így tovább!!! Fűzzél sok szépet!

    VálaszTörlés